Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

24. 2. 2015

John Casesa bude řídit globální strategii Ford Motor Company

  • Automobilový analytik a investiční bankéř John Casesa se stal viceprezidentem skupiny Ford pro globální strategii
  • Casesa povede tým zaměřený na rozvíjení stávajících obchodních strategií a vyhledávání nových příležitostí k růstu

Dvaapadesátiletý Casesa bude se svým týmem pracovat na rozvíjení stávajících obchodních strategií a vyhledávání nových příležitostí k růstu. „Ford je společnost zaměřená na rozvoj a působící v oboru, který v celosvětovém měřítku prochází dramatickým vzestupem. Je důležitější než kdy jindy soustředit se na plnění aktuálních cílů, ale současně předvídat potřeby zákazníků v horizontu pěti, deseti či patnácti let,“ řekl Fields. „John zná podnikání i automobilový průmysl ze všech stran. Jeho hluboké zkušenosti a vztahy přispějí k vytváření našich globálních strategií – zejména nyní, kdy hledáme cesty, jak překonat dosavadní obchodní model a stát se díky inovacím v budoucnu ještě silnějšími.“

Casesa dříve působil mimo jiné ve společnostech Merrill Lynch & Co., Schroders PLC nebo General Motors. Spoluvlastnil také automobilová dealerství na severovýchodě Spojených států. V roce 1991 poprvé publikoval analýzu „Car Wars“, která dodnes zůstává uznávaným standardem pro poměřování produktové konkurenceschopnosti výrobců automobilů. V roce 2000 vytvořil svým rozborem „Who Makes the Car“ nový rámec pro pochopení subdodavatelského průmyslu.

Časopis Institutional Investor zařadil Casesu jedenáctkrát do svého „All-Star“ výběru. Casesa byl také členem několika významných finančních institucí.

Životopisné údaje a fotografie Johna Casesy



Novinky